לנד רובר  (Land Rover) מותג רכבי השטח והפנאי, עבור אותם אנשים מיוחדים שהשטח פתוח ושרוע בעבור ה- 4 X 4 שבחרו לנהוג בו בהתמדה ובהערצה.

חברת BDV – בכל דרך ושטח מאפשרת למיוחדים שבכם, שבחרו להיות חלק בלתי מעורער מקהילת נהגי הלנדרובר ולאלו שאינם מוותרים על נסיעת שטח וכביש באחד מדגמי הלנדרובר, לישון ולהתעורר לנהיגה בטוחה עם מוצא לכל החלפים הנדרשים. החל מחלקי פלסטיק וריפוד, חלקי מרכב וחלקים מכניים.

אנו מספקים חלפים חדשים ומשומשים לכל הדגמים בשנים 1995-2016.

עד כמה אתם בקיאים בהיסטוריה של לנדרובר ?!

מיד תגלו שהיא עשירה ומגוונת יותר מזו של נפוליאון ▼

לנד רובר מלבד היותו רכב שטח חדשני, נחשב לרכב יוקרה בסוגיית רכבי השטח והכביש, הושק בשנת 1948 והתייחס במקורו לכלי רכב מסוים. דגם הלנד רובר הראשון עוצב על ידי מוריס וילקס מעצבה הראשי והחלוץ בתחומו של חברת האם. כלי הרכב של לנדרובר מלבד היותם רכבי שטח וכביש יוקרתיים, משמשים בנוסף ככלי רכב עבור צבאות רבים ברחבי העולם לרבות צה"ל. יתרה מכך, הוליווד ליהקה את דגמי לנדרובר לסצנות פעולה כובשות בסרטי הקולנוע : טומב ריידר, מהיר ועצבני ועוד סרטי אקשן שוברי קופות ושטח. בחלוף השנים, העיצובים והדגמים עברו אינטרפרטציה מעוצבת המותאמת לזמנינו המודרניים. משם הדרך הייתה קצרה להפוך למותג המוביל ובמבחר דגמים של רכבי ארבע על ארבע. יצרנית לנדרובר במקורה בריטית וכיאה לשושלת מלכות אנגליה, נהיגה על אחד מדגמי הרובר מעניקה מלכות בשטח ובכביש.

1967 – לנדרובר עוברת לבעלות בריטיש ליילנד
1970 – מושק הריינג' רובר
1983 – מושק ומוצג הדיפנדר
1994 – לנדרובר נרכשת על ידי BMW
1998- מושק ומוצג הדגם פרילנדר
1999 – מוצג ומושק דגם הדיסקברי ותוך שנה נמכרת לנד רובר לחברת פורד
2006 – חלה תפנית בעיצוב ושינוי דגם הפרילנדר לדגם בעל מנוע דיזל חדש   ותיבת הילוכים של לא פחות משישה מהירויות
2008 – חברת רובר נמכרת ועוברת בעלות לחברת טאטא ההודית

דגמי יוקרה

◄     ריינג' רובר – RANGE ROVER
◄     ריינג' רובר איווק – RANGE ROVER EVOQUE
◄     ריינג' רובר ספורט – RANGE ROVER SPORT
◄     דיפנדר – DEFENDER
◄      דיסקברי 3 – DISCOVERY 3
◄     דיסקברי 4 – DISCOVERY 4

דגמים וותיקים

◄   דיסקברי 1
◄   דיסקברי 2

עולה על הכביש ושועט בשטח

אילולא לא היו אנשי שטח מיוחדים עם חלומות גדולים… ייתכן כי לנד רובר הייתה נמנעת מלהשיק את דגמי היוקרה שלה לרכיבת שטח וכביש. הביקוש לנסיעה יוקרתית הובילה לדגמים פחות קשוחים, תוך הקפדה על נהיגה השומרת על ביצועי שטח גבוהים במצבי שטח קיצוניים. ראוי לציון, דגמי הדיפנדר ודיסקברי התגלו כרכבים בעלי הבטיחות הגבוהה ביותר.